czwartek, 24 lutego 2011

WIOSNA W ŁÓŻECZKU

W Małgosi łóżeczku zawitała wiosna ze stokrotkami i tulipankami


Zbierałam się i zbierałam do uszycia tego ochraniacza. Codziennie wywlekałam materiał, oglądałam z każdej strony. Gąbka, zwinięta w rulon, stała w kącie i służyła Franiowi jako leżak. Aż wreszcie wczoraj odważyłam się i docięłam materiał. ładnie wszystko przyszpilkowałam, nie zapominając o tasiemkach do wiązania, usiadłam do maszyny. Wykonałam znak krzyża żeby wszystko ładnie poszło. I wyszło mi takie cudo, że napatrzeć się nie mogę. 
Możecie się śmiać, ale jestem dumna.

17 komentarzy:

  1. piekne a jak sie dzidzi podoba :)) takie wiosenne :)) ooch kiedy ta wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  2. No w takim łóżeczku to można mieć tylko pogodne sny :)!!!
    Piękne i radosne!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale się nie dziwię że jesteś dumna, ale mi najbardziej podoba się zawartość łóżeczka i nie mam tu na myśli ślicznego kocyka pod maleństwem

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużenie możesz być siebie dumna! Piękny ochraniacz! I kocyk śliczny! A Małgosia tryska radością, że ma taką zdolną Mamę!

    OdpowiedzUsuń
  5. och, prześlicznie to się komponuje. Same cudowności: dzidzia i rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ochraniacz,kocyk tez ,a córeczka najśliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak uroczo!!! I dzidzia i komplecik rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to wygląda tak prawdziwie wiosennie :))nie ma to jak zdolna mama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz być z siebie dumna , bo bardzo fajnie wyszło - ekstra wiosennie. A co do zbierania się to ja wiem jak to jest . Też tak mam . Moje dziecko nie doczekało się ani ochraniacza , ani przybornika . Pozdrawiam - Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłabym dumna, gdybym takie cudo uszyła. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przytulny kącik stworzyłaś dla Małgosi! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ani mi do śmiechu, raczej bym sie popłakała z rozczulenia. Też szalałam 100 lat temu kiedy synuś był malutki. Przpieknie ci to łóżeczko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście wiosennie :) bardzo ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!