wtorek, 17 maja 2011

O poszukiwaniach....

Poszukuję kordonka Madame Tricote Maya white (błyszcząca). Jest mi bardzo, ale to bardzo potrzebny. Robótka stanęła w miejscu i mnie tylko denerwuje, bo jak nie znajdę tego kordonka to muszę zaczynać od nowa inną nitką.
Ktokolwiek ma, albo wie gdzie ktoś może mieć niech odezwie się do mnie.

I jeszcze jedna prośba. Niech mi ktoś wytłumaczy jak zrobić, żeby na blogu nie było pasków bocznych (tych    
w ptaszki, motylki) a zamiast tego powiększył się obszar bloga.

U Barbary wygrałam takie cudne jajeczka!!! Na przyszłe święta będą ozdobą mojego domu. Dziękuję za tak pomyślne losowanie.


 Moja Małgonia dzisiaj skończyła 5 miesięcy, czas szybko leci, za szybko. Ani się człowiek nie obejrzał a po domu chodzi dryblas, który usilnie mi wmawia, że jest moim synem, ma na imię Bartek. Wierzyć mi się jakoś nie chce. ;)
Pozdrawiam czytających i komentujących.

Edit: Kordonek zdobyłam!!

3 komentarze:

  1. Asiu kochana, gratuluję i współczuję za razem trójki pociech. Moje bliźniaki chyba dlatego, że "w jedności tkwi siła" pokonały mnie dzisiaj. Dziękuję, że zapisałaś się do grona moich obserwatorów, zapraszam również na moje skromne Candy :) Ja również będę do Ciebie zaglądać, bo przepiękne rzeczy robisz.
    Co do boków...tych kolorowych, to musisz wejść:
    -projekt
    -projektant szablonów
    -z lewej strony "dostosuj ustawienia szerokości"
    i tam się pobaw, popróbuj z tymi paskami, a na 100% Ci się uda.
    Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci rosna tak szybko, że mnie zaczyna to przerażać. Tak bardzo by się chciało zatrzymać je na długo, a one pójdą niebawem swoją drogą...
    Mi też z pokoju czasem wychodzi mężczyzna, który niedawno był maleńkim bobasem. Cieszmy się więc chwilami....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z kordonkiem niestety nie pomogę, ale składam serdeczne życzenia dla córeczki i przesyłam moc buziaków
    PS duzi synowie mają tendencję do zmieniania się w kosmitów :)i choc nie poznajemy trzeba wierzyć że to nasze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!