sobota, 27 lutego 2010

ROBÓTKOWY SEZON ZIMOWY ZAKOńCZONY!!

Nadal możecie wziąć udział w akcji na rzecz Mateusza i Wiktorka, do czego nadal was zachęcam!!


Wreszcie pokazuję ostatnie dziergadełko w tym sezonie zimowym

 


Szalik wykonałam z włóczki (50% wełna, 50% akryl) OPUS POLO (zużyłam 200g) zakupionej w ZAMOTANE, męczyłam go drutami KNIT PRO 4,0. W efekcie końcowym jest długi na 145 cm plus 10 cm frędzle z dwóch stron, oraz szeroki na 20 cm. Na zdjęciach może nie widać, ale szalik ma kolor śliwki (piękny!). Ten kwiatuszek to broszka, która ma być dopinana do czapki. Zrobiona dla spokoju mojego M., który wiecznie walczy ze mną o brak czapki na głowie. Z całą pewnością słusznie ze względu na moje zatoki, ale ja w czapkach wyglądam jak "mama Muminka".

Mam już do pokazania coś wiosenno - letniego, ale potrzymam was w niepewności.
   Wczoraj nastąpiła taka mała konsternacja, bo okazało się, że zakończyłam wszystkie zaczęte robótki i zaraz pojawiło się 1000 pomysłów co zaczynać dziergać. W efekcie już mam zaczęte dwie robótki, ale chyba po drodze wskoczy mi jeszcze jedna na druty ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!