poniedziałek, 14 marca 2011

NA SPACERZE WIOSNA

Niedziela i słoneczko wygoniło Pełną Chatę do Ojcowa. Miło tak pospacerować w błotku!! Powdychać zapach wiosny, poszukać Jej stóp na tym błotku.


Słoneczko było łaskawe i wreszcie udało się zrobić sesję temu co ostatnio powstało.


TOREBECZKA promieniująca wiosną a może nawet latem



SZPILNIKI wiszący i "naręczny"


Mam nadzieję, że ten "naręczny" przypadnie do gustu pewnej miłej osóbce.

A propos Ada napisała, że Jej Szpilnik już zadomowiony ;) Ogromnie mnie to cieszy.

A na deserek słodka Małgosia, tylko mi Jej nie schrupcie. Małgosia ubrana w sweterek na przywitanie wiosny.


Bardzo radośnie tworzy się takie słodziaki dla dzieci, a szczególnie dla swoich :)

Również dużo radości może Wam przynieść tworzenie ubranek dla lal mieszkających z dziećmi w Domu Dziecka. Zachęcam do akcji.

14 komentarzy:

  1. Małgosia naprawdę słodziutka w wiosennym, ślicznym sweterku.
    Torebeczka na pewno wywoła piękną wiosnę.
    Świetne szpilniki szyjesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistyczno- wiosenne prace. Aż się milej zrobiło, kiedy na nie popatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka wiosenne przebudzenie ręczna robota jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie mnie rozczulają dzieciolki zamotane blisko mamusi...

    OdpowiedzUsuń
  5. mała tylko do schrupania..pięknie wiosennie u ciebie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosia urocza,chyba przespała wiosenny spacer. Bardzo ładny sweterek mama jej zrobiła:))) Torba super !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I czemu ja nie umiem robić na szydełku :(
    Fajna torebka, fajne szpilniki, fajny sweterek, ale NAJFAJNIEJSZA Małgosia :)

    Dodałam Twój blog do znajomych na moim blogu aby nie zgubić :)

    Pozdrawiam Praktyczna-Mama

    http://praktyczna-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo superowe ! Torebka ładna, sweterek super, ale mi najbardziej do gutsu przypadły szpilniki. Świetne są !!!
    Pozdrawiam
    mary

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest prze-prze-prze-śliczna!
    BabaAga

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosia prześliczny ma sweterek, wiosenne kwiatuszki i na sweterku i na torebce super

    OdpowiedzUsuń
  11. torebusia jest przepiękna! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog!bede tu czesto zagladac!ja tez uwielbiam tworzyc!

    pozdrawiam

    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!