wtorek, 24 lipca 2012

książka idzie w świat

Bardzo się cieszę, że jest kilka czytelniczek, które zainteresowały się książką "Mimo wszystko Wiktoria"

Postanowiłam, że książka wyruszy w świat.

Warunki uczestnictwa:

1.  Najpierw trzeba się zapisać (preferowane osoby posiadające bloga i znane mojej skromnej osobie, książka wędrować ma zamiar tylko po Polsce, chyba, że ktoś zgodzi się ponieść koszt wysyłki za granicę), podać adres do wysyłki i cierpliwie czekać :) W międzyczasie umieścić link do zabawy na swoim blogu.

2. Jak już dostaniesz przesyłkę należy poinformować mnie drogą mailową o tym szczęśliwym fakcie (podam adres do kolejnej osoby)

3. Potem czytać, czytać i nie przekroczyć 2 tygodni, szanując cierpliwość osób w kolejce. Przy okazji szanując również książkę :)

4. Razem z książką będzie wędrował pamiętnik, w który należy się wpisać. Można napisać imię, nazwisko, adres bloga, miejscowość i kilka miłych słów.

5. Po przeczytaniu, rzecz jasna, wysłać zgodnie z adresem uzyskanym ode mnie. Koszt wysyłki pokrywa wysyłający.

6. Razem z książką do kolejnej osoby wysyłamy: pamiętnik i zakładkę, która może być dziełem naszych rąk (jest to prezent dla tej osoby, do której wypadnie nam wysłać książkę). Mile widziane również wiaderko czasu :)

Mam nadzieję, że to nie jest bardzo zawiłe. Jak już książka wróci do mnie wysmaruję posta na blogu.



Kto pierwszy?


Lista:

1. Terenia
2. Gabriela
3. Dorota
4. Maranta
5. Paillette
6. Dorota
7. agus2003
8.

23 komentarze:

  1. Podoba mi się ta zabawa. Tylko nie wiem gdzie można znaleźć wiaderko z czasem. Też by mi się takie przydało.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga!!! Z miłą chęcią poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się! :) Link do zabawy oczywiście zaraz umieszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z wysłaniem wiadomości. Jeśli to nie kłopot, proszę się do mnie odezwać na maila podanego na moim blogu, odpiszę i podam dane do wysyłki. :)

      Usuń
  4. Po co ja wypożyczyłam tyle książek - już na nią nie będę miała czasu szkoda :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwoliłam sobie umieścić link do akcji na fanpage'u mojego bloga na facebooku: https://www.facebook.com/453386281340708/posts/415669761813069
    Warto to rozreklamować, bo pomysł jest świetny, szczególnie przypadło mi do gustu to ofiarowywanie kolejnej osobie zakładki do książki. Wprawdzie ostatnio robiłam je chyba w podstawówce, ale jakoś sobie poradzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i przyjacielski pomysl :) Zycze, aby ksiazka krazyla jak najdluzej :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na http://aleksiazka.blogspot.com Takze planujemy niedlugo zrobic akcje z ksiazka w tle, ale o tym pozniej na naszym blogu ;) A juz dzisiaj po poludniu pojawi sie bardzo oczekiwana recenzja pierwszego tomu Serii kryminalow zatylulowana Agatha Raisin i ciasto smierci! Serdecznie zapraszam do lektury i odwiedzania (takze sledzenia) naszego malego miejsca w sieci :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ja mogłabym dołączyć? Bardzo chętnie przeczytam książkę, a ze zrobieniem zakładki też problemu nie będzie. Bloga mam, tylko znana nie jestem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko! Możesz dołączyć tylko adres korespondencyjny napisz na mojego maila :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna zabawa :) Zapisuję się już teraz a info wraz z linkiem pojawi się jutro na moim blogu :)

    Pozdrawiam Ania (maranta)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że do zabawy dołączyły kolejne osoby (bo już martwiłam się, że nie będę miała komu wysłać książki z zakładką). :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie Twoja książka ruszyła w dalszą drogę. Dziękuję za możliwość jej przeczytania i przy tym fajną zabawę.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2012/08/Wyruszyla-w-dalsza-droge.html


    Pozdrawiam Teresa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością! Info na blogu zamieszczę dziś, ale troszkę później:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chciałabym dołączyć do zabawy o ile jest taka możliwość :).
    Noszę się z zamiarem wypożyczenia tej książki z biblioteki, ale może tutaj ją przeczytam?
    :)
    Poproszę o odpowiedź: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!