wtorek, 15 maja 2012

Święto Niezapominajki

Akcja zapoczątkowana przez redaktora Andrzeja Zalewskiego. Pierwsze obchody odbyły się w 2002 roku. Święto ma na celu zachowanie od zapomnienia ważnych chwil w życiu, miejsc oraz sytuacji. Trochę na przekór Walentynkom. To co świętujemy po polsku ... niezapominajkami?



Wspomnienie z pierwszych dni maja:




P.S. DRODZY CZYTELNICY! JAKIŚ CZAS TEMU NA KTÓRYMŚ Z BLOGÓW POJAWIŁA SIĘ INFORMACJA Z PROŚBĄ O ZBIERANIE ZNACZKÓW POCZTOWYCH I PRZESŁANIE ICH. GDZIE TO BYŁO??

5 komentarzy:

  1. KOCHAM NIEZAPOMINAJKI, U MNIE CI ICH DOSTATEK:)
    FAJNE ZDJĘCIA Z MAJÓWKI, POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieranie znaczków dla dzieci z marzycielskiej poczty
    http://elau66wr.blox.pl/2012/01/Kolejna-akcja-zbierania-znaczkow-pocztowych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też szczytny cel, ale mi chodziło o znaczki wycinane z przesyłek, listów, itd.

      Usuń
  3. Wow nigdy nie słyszałam, że jest takie święto, ale myślę,że jest takie chwile refleksji są bardzo potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!Ostatnio mało mnie w blogowym świecie,więc odpisuję dopiero teraz:Dziękuję za zainteresowanie się akcją zbierania starych ostemplowanych znaczków-teraz zbieramy je do końca października:)
    Ja także pierwszy raz słyszę o święcie NIEZAPOMINAJKI:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!