niedziela, 19 października 2014

granatowa elegantka

Sukienka urzekła mnie od pierwszego spojrzenia. Tymczasem Małgosia rosła i rosła, aż wreszcie zapadła decyzja, żeby chwycić za szydełko i zrobić taką sukieneczkę. Efekt końcowy zaskoczył mnie bardzo mile.
Pogoda dzisiaj była przepięknie jesienna i w sam raz na robienie zdjęć mojej modelce. 












MATERIAŁ: Perle 8, Kolor: 6066, 100% bawełna
                     Motek 50 gr.  338 m 
                      koraliki perłowe
ILOŚĆ WŁÓCZKI:  około 250g, szydełko 1,75; 1,25
WYMIARY: rozmiar 110 cm

15 komentarzy:

  1. Jak ładna sukienka,modelka wygląda w niej prześlicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka- sama chętnie bym ubrała taką, choć jestem nieco starsza od modelki ;)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla starszych dziewczyn po prostu robi się dłużej :)

      Usuń
  3. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedzinki. Wspaniała sukienusia dla małej elegantki.Najbardziej jednak zachwyciła mnie parasolka,przecież jestem Umbrella:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czytałam, że świetnie się bawiłaś w Krakowie. Parasolkę można u mnie kupić "krakowskim targiem" ;)

      Usuń
  5. Przecudna sukieneczka i urocza mała modelka.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Małą dama pięknie wygląda w tej sukieneczce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!