czwartek, 10 grudnia 2009

CO W SZUFLADACH PISZCZY I CAŁA RESZTA

Zapytałam maranciaków, gdzie pochowały swoje robótkowe skarby, szukam inspiracji. Jak uporządkować wszystko żeby było łatwo i przyjemnie te skarby znaleźć.






Teraz mam tak
  • pojedyncze lub podwójne motki w szufladzie
  • większe ilości w szafie na przedpokoju i w pudełku (o zgrozo!) tekturowym 
  • kordonki, wstążeczki, nici i  igły i inne małe duperelki w plastikowych pojemnikach po lodach i sałatkach
  • szydełka w czerwonym piórniku
  • druty w szufladach
  • schematy w segregatorach
  • gazetki j.w.
Szukanie zajmuje mi mnóstwo czasu, ale już coś wymyśliłam. Jak zrobię to pokażę!!

Na polu robótkowym dzieją się chusty i szaliki... wciąż


Komplet zrobiony dla Franusia z Kotka z nopami. drutami 3,5. W zestawie są jeszcze rękawiczki bez palców.

Niestety nadal nie mam foty szalika z Kashmiry zrobionego dla M. Myślałam, że mam w aparacie a tu klops. M. poszedł już do pracy a szalik razem z nim.

w ubiegłą sobotę ze Starszakiem wykombinowaliśmy taką ozdobę choinkową o szkoły





Dostałam wyróżnienie od Basi, za które ogromnie dziękuję!!! I tradycyjnie nie umiem wybrać spośród odwiedzanych blogów, bo dla mnie wszyscy jesteście kreatywni.



Od Ani dostałam piękne prezencik, który musiałam schować, bo zbyt dużo oczu zapałało miłością bezgraniczną. Zakładeczka jest taka śliczna i taka moja w każdym calu!!




 Czy u Was też święta się zbliżają??


3 komentarze:

  1. Oj tak!!.. Zbliżają się i to wielkim krokami, szkoda tylko, że nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba nawet za szybko-mnie przydałby sie chyba jeszcze z tydzień na zrobienie wszystkich zaplanowanych rzeczy-czytaj głównie robótkowych

    OdpowiedzUsuń
  3. tak...święta tuż,tuż a tak dużo jeszcze do zrobienia )))komplecik śliczny-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!