piątek, 11 grudnia 2009

WLÓCZKA JEDYNA W SWOIM RODZAJU

     Zdobyta na allegro włóczka, piękna i niepowtarzalna.
Drżącymi rękoma otwierana paczka i oto jest wielgachny 350g motek. Potem chwila zastanowienia co z tego zrobić??
Komplet zimowy (szalik i czapka)?? - hmmm byłoby zbyt świecące.
Kamizelka?? - no nie wiem
Chusta!!! świecąca, sylwestrowa, karnawałowa!! O TAK!!!
Wzorek?? - prosty, bo jak mówiła mama Muminka "Szlachetność nie potrzebuje ozdoby"
Kilka dni szydełkowania i oto jest prosty wzorek i piękny efekt.


Materiał: akryl około 200g
Narzędzie: szydełko 3,0








     

Została reszta włoczki i wtedy przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam na maranciakach jak ktoś pokazał chustę czy szal i próbowaliśmy znaleźć do niej wzorek. Wreszcie wzorek się wykombinował. Został zapisany na komputerze i teraz nadszedł na niego czas. Robi się fantastycznie i szybciutko.

Efekt końcowy zdumiewający i pewnie niejedna chusta jeszcze powstanie.

Materiał: akryl około 150g
Narzędzie: szydełko 4,0






Moje zapasy włóczek robią się coraz pokaźniejsze, ale tłumaczę sobie to brakiem czasu ;) Bąbelek zaczyna raczkować, najpierw wspak a od wczoraj w przód!!!

Do Świąt muszę zrobić:
1. szalik dla M. prezent
2. komplet zimowy dla bratanka
3. wykrzyżykować obrusik, zaczęty (o nieba!!) przed tamtym Bożym Narodzeniem
4. wszystko co po drodze wskoczy na listę pilnych i pilniejszych :)


P.S. I nikt tutaj nie zauważyl, że zmieniłam kolor włosów...

9 komentarzy:

  1. Dwie chusty - fantasyczne. Pozdrawiam.
    A wzór liści szala liściastego na moim blogu jest umieszczony prz kominach liściastych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne chusty z pieknej wloczki..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. no wlasnie najwazniejsze to dobry pomysl a reszta jakos pojdzie,no i bedziesz miala czym przykryc gole plecki na sylwesrta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że zmieniłaś kolor włosów, to faktycznie, nie zauważyłam wcześniej - ale to chyba dobrze, tzn., że Ci w nich do twarzy :))
    Chusty bardzo fajne - też uważam, że gdy włoczka jest sama w sobie dekoracyjna, to wzór im prostszy, tym ładniej wygląda robótka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne .... niestety ja nie potrafię machać szydełkiem, dlatego mogę tylko podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O zmieniłaś kolor włosów!! Masz rację też nie zauważyłam, ale o takich rzeczach to trzeba pisać jasno i wyraźnie, żeby ślepa Jolka dojrzała. Liste robótek przedświatecznych to ty sobie możesz pisać, a ja i tak nie uwierzę, że zdążysz- haha. No teraz to cię zmobilizowałam- tak myślę. Machnęłaś super chusty

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu nie chodzi o motywację, ale o brak czasu (Franio bardzo absorbujący!!) haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Piumo , nie mam pojecia na ten moment gdzie by znaleźć na taki wzór z napisem. Gdybym sie nadziała ,napewno dam ci cynk-buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zauważyłam. I to, że jesteśmy w tym samym wieku i spod tego samego znaku też :D

    Pozdrawiam, Kasiuchetka z pazurkowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!