czwartek, 22 listopada 2012

TOREBECZKA NA SZARE DNI

Bardzo lubię szydełkować torebeczki, potem je ozdabiać. Idę na żywioł i nie mam gotowego projektu. Projekt powstaje w czasie tworzenia, w mojej głowie. Czasem nie jestem zadowolona z efektu i odpruwam koraliki, kwiatki.
Kolejna torebeczka na szare dni:


Torebeczka jest mała, ma zaledwie 14 cm.

Wydłubałam choineczkę. Dosłownie! Te pikotki są wykańczające, ale efekt piękny. Podziwiałam te choineczki u innych, a teraz taka sama wisi nad moim biurkiem.




4 komentarze:

  1. Śliczna torebeczka!!! Jak dobrze mieć córeczkę do torebeczki :)Choineczka też super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka śliczna,choineczka cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka urocza. Ale choinka śliczna, może jej dodasz jakąś błyskotkę? Ale i tak podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!