niedziela, 30 września 2012

Wielorazowo na jednorazówki :) czyli siatka na zakupy i tuba na foliówki

Zmobilizowałam się i uszyłam torbę na zakupy. Najpierw obejrzałam setki siatek w internecie, potem tysiące kursów (tutoriali) aż wreszcie usiadłam i zrobiłam samodzielnie, błądząc jak niewidomy w słoneczny dzień :)
Na zewnątrz i w środku wszyłam po kieszonce. Torba zapinana na magnes. Nawet podszewka w środku okazała się nie taka trudna do uszycia.
Morał z tego taki, że trzeba brać byka za rogi, a w tym przypadku szpulki nawijać na maszynę i do dzieła.




Wczoraj sprzątając naszą Pełną Chatkę próbowałam schludnie ułożyć reklamówki jednorazówki i powiedziałam DOŚĆ. Nie wiem skąd te jednorazówki się biorą, bo na zakupy ganiamy z wielorazowymi.
Szorując szafkę pod zlewem doznałam olśnienia! Widziałam takie coś niedawno, gdzieś na blogach. Muszę to znaleźć i uszyć. Tok skojarzeniowy doprowadził do znalezienia tego bloga :)
Tutorial jest tutaj. Ślicznie opisane z fotkami: WOREK NA JEDNORAZÓWKI

Moja tuba wygląda tak:




Chyba może wisieć w kuchni? Jak myślicie?

Nożyczki z Lidla polecam są ostre, a zestaw z samymi nićmi rewelacyjny. Nożyczki mam w paski, a chciałam kwiatki, ale facet wybierał więc nie a się co czepiać :)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba materiał na torbie.
    Ja na jednorazówki mam pod zlewem plastikowe ustrojstwo z IKEA. Bardzo przydatne. Twoja wersja jest ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie CIe znalazlam! Umknal mi post o przenosinach... Sprzątanie pod zlewem inspiruje, ja wtedy wymyslam kolejne koszyki, torby na rozne placzace sie przedmioty :) Ja jednorazówki trzmam w szydełkowej siatce, ktora okazala sie zbyt workowata, a na jednorazowki sie sprawdza, ale tak tuba jest o wiele ładniejsza, tylko zawiesic nie mam gdzie, bo na drzwiach pod zlewem mam stelaż na worki na smieci - myslałam o tym co pisała Lacrima, ale sie nie zmieści... Musze pomyslec jak zamontować taką tube na drzwiach od szafy w korytarzu z odkurzaczem, bo mnie zainspirowalaś. A czapeczki z postu wczesniejszego są cudne! Z biedronkami - mój faworyt!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tuba wisi na regale w kuchni, wkomponowała się tam idealnie :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na wszędobylskie reklamówki :) Dzięki za link do tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!