piątek, 1 października 2010

...o kamizelce i sweterku dla małego dżentelmena

Nawet nie wiesz ile zachodu trzeba żeby uchwycić ruchliwego malca na fotce!! A może wiesz?
Jedyne miejsce, gdzie stał, mniej więcej bez ruchu, to lustro i możliwość podziwiania własnego odbicia.
Efekt końcowy sesji zdjęciowej "w locie" wygląda tak:
Nie patrz na mnie takim rozbawionym wzrokiem...
UŚMIECH DŻENTELMENA


A efekt końcowy mojej pracy wygląda tak:

KAMIZELKA I SWETEREK



DANE TECHNICZNE:

200 g włóczki SOCK YARN
narzędzie: szydełko 3,0
4 guziczki wybrane przez Tatusia ;)

13 komentarzy:

  1. Sweterek super. Dzentelmen poprzez swoj usmiech mowi, ze jest zadowolony ze swojego nowego ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki przystojniak w fajnym sweterku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Asieńko dżentelmen nie dość że zadowlono z kamizelki, to jeszcze ma twoje oczka-twój ci on!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżentelmen jak się patrzy!!!
    Śliczny jest ten Twój urwisek :) i właśnie taka sesja zdjęciowa jest rewelacyjna!!! Super wygląda w nowym ciuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ciuszek, dla uroczego dżentelmena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah jak fajnie wyszedl chyba podobny do mamy ???

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jaki przystojniak i do tego jak przyodziany - z klasą!
    Ja robiłam mojemu Modelowi zdjęcia jak spał - inaczej się nie dało jak był w tym wieku...

    Motylek
    PS
    Wykończenia sweterków (pikotki) robiłam na drutach - robi się je razem z całą częścią np. przodu a na koniec podwija i podszywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny model.Sweterek cudny.Ja dla mojego szkraba jeszcze nic nie zrobiłam ,chyba muszę się poprawić:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak jeszcze za mały żeby sam chciał pozować ale i tak sesja wyszła super i sweterek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek i wspaniały uśmiech :) Moje dziecię też zawsze w biegu fotografuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!