piątek, 15 lutego 2013

brzęczący post

Bransoletka z tych brzęczących. Czy lubienie takich bransoletek wynika z faktu lubienia muzyki?
Czy może po prostu lubię jak mi brzęczy coś koło ucha. A brzęczy cudnie przy każdym poruszeniu ręką.
Zawieszki mają swoją symbolikę i dlatego na mojej bransoletce są:
klucz wiolinowy bo kocham muzykę
dziewczynka bo mam córeczkę
chłopczyk bo mam synków (drugi chłopczyk zostanie dowieszony jak tylko przyleci pocztą)
serduszko bo ... wiadomo ...mąż
jabłuszko bo kocham jabłka, które zjadam w niewyobrażalnych ilościach
sakiewka żebym miała gdzie kasę trzymać
słonik żeby szczęście mnie nie opuszczało
drzewko bo to moja rodzinka
babuszka bo jest urocza
poza tym dzwoneczki i słoneczka, bo jedno i drugie uwielbiam

Autorem i wykonawcą bransoletki jest mój mąż






2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!