piątek, 11 września 2009

PZRERWA NA KRÓWKĘ

Walczę z nagromadzonymi "przydasiami" w kuchni i już jeden wór powędrował do śmietnika. Osobiście i szybko wyniosłam, żeby już żaden "przydaś" nie kusił. Umyłam okno a teraz wyszły chmury i tradycyjnie będzie padał deszcz ;)
Pani doręczycielka przyniosła mi nagrodę wygraną u kasiuchetki

Najbardziej cieszę się z kremu, bo przy niemowlaku myję ręce chyba 5000 razy na dzień.

Oki jak już co nieco napisałam to mogę schrupać moją krówkę, jakoś tam mnie naszła ochota.

P.S. czy ktoś wie jak wstawić tutaj link??

2 komentarze:

  1. Gratuluję prezenciku :))

    Ja wstawiam linka za pomocą ikonki w pasku narzędzi (między kolorem tekstu a wyrównaniem do lewej). Trzeba zaznaczyć tekst w poście, który właśnie za pomocą tej ikonki przekształcamy w linka.
    Inaczej nie potrafię, ale ja dopiero raczkuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tak próbowałam i nie wyświetla się ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!