niedziela, 14 lutego 2010

GŁÓWNIE NA CZERWONO

 Dzisiaj św. Walenty rozdaje prezenty.
Moje chłopaki obdarowali mnie   słodkościami i piękną różą.


A ja przygotowałam oprócz słodkości i jabłuszek inne rzeczy - oczywiście dziergadełka ;)

SERDUSZKA - PODKŁADKI

 


F(i)UTERALIK


 

Żeby nie było tak całkiem czerwono pokażę Wam szalik (wreszcie doczekał się obfotografowania)zrobiony na imieniny mojego M.

 

oraz zupełnie inną pracę, okładkę na zeszyt

 



Z okazji tego święta życzę Wam dużo miłości na każdy dzień.
P.S. Bardzo spodobał mi się pomysł redaktora Zalewskiego ( z Polskiego Radia), który kiedyś zaproponował, abyśmy w Polsce obchodzili Święto Niezapominajki w maju. Co o tym myślicie??

1 komentarz:

  1. Ale różnorodne rzeczy zrobiłaś! Bardzo podoba mi się okładka na zeszyt, no i ... f(i)uteralik (hi,hi fajnie toto nazwałaś) :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!