środa, 24 lutego 2010

Nigdy nie organizowałam takiej akcji i przyznam się, że mam stracha. Jednak kiedy dzieciom dzieje się krzywda, kiedy potrzebują naszej pomocy nie mogę pozostać obojętna. Tak mnie wychowali Rodzice, taką ukształtowały doświadczenia i takim jestem człowiekiem. Wiem, że mnóstwo jest takich akcji i takich dzieci, ale szczególnie poruszyło mnie to, że chodzi tutaj o rodzeństwo.

Zwracam się do Was robótkujących z ogromną prośbą o pomoc finansową dla chłopców Wiktora i Mateusza Rzepka, którzy są mieszkańcami mojej rodzinnej gminy.
Wiktorek ma 7 lat, urodził się z mózgowym porażeniem dziecięcym.
W listopadzie 2009 roku u młodszego synka Państwa Rzepków, 4 - letniego Mateuszka zdiagnozowano guz złośliwy nasady i przynasady kości ramiennej prawej (osteosarcoma).
Chlopiec przebywa na Oddziale Onkologi i Hematologii USD w Krakowie. Tam jest poddany chemioterapii.
Koszty rehabilitacji, leczenie, sprzętu ortopedycznego, transportu do specjalistycznych przychodni są bardzo wysokie.
Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w zbieraniu środków na dalsze leczenie i rehabilitację chłopaków.




Wpłaty proszę kierować na konto:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" nr konta
41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
tytułem: darowizna na leczenie i rehabilitację Rzepka Mateusz#

lub (oraz) tytułem: darowizna na leczenie i rehabilitację Rzepka Wiktor

Chłopcy są podopiecznymi Fundacji dzieciom "Zdążyć z Pomocą" i można to sprawdzić pod adresem www.fundacja.dzieciom.pl . Numer telefonu, dający możliwość potwierdzenia, że konto należy do Fundacji /022/499 - 80 - 51

Wymyśliłam takie hasło:

"Zamiast nowego moteczka przeznacz pieniądze na aniołeczka!!!"

więc każda osoba, która
1. dokona wpłaty,
2. zostawi komentarz pod tym postem
3.przedstawi ksero dowodu wpłaty, dzięki czemu będziemy wiedzieli ile zdołaliśmy uzbierać (na maila joasia-1976@tlen.pl)
weźmie udział w losowaniu aniołka przeze mnie wykonanego, będzie to mój dowód wdzięczności.
Pierwsze losowanie już w przyszłą sobotę (tj. 6 marca 2010 r.) o godzinie 21.00

Miłym akcentem będzie również informacja nt. zbiórki na waszych blogach, stronach internetowych czy nawet forach.


P.S. Mam dwoje zdrowych dzieci za co codziennie dziękuję tej opatrzności co nad nami czuwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!