środa, 10 lutego 2010

O POSZUKIWANIACH

Bez owijania w bawełnę (dowolnego koloru) poszukuję książek - poradników dla "ociemniałych" w dziedzinie szycia. Gdyby u kogoś stały na polce i kurzyły się książki 
"Nastolatka szyje sama" Z. Hanus, 
"Nastolatki szyją" Suszyńska, 
"Szycie bielizny pościelowej" J. Issat 
to ja bardzo chętnie przygarnę i będę zaczytywać się. Inne też przygarnę.

 Moja Babcia ze strony mamy podobno pięknie i dużo szyła, niestety nie miałam okazji posiedzieć przy Jej maszynie. A szkoda. Moja mama szyje sporadycznie, ale teraz żałuję, że nie podpatrywałam jak szyła. No cóż, ja wolałam czytać książki. Na złe mi to nie wyszło, ale jestem beztalenciem maszynowym. Co prawda firanki i zasłonki obszyłam i umiem fastrygować (a może tylko tak mi się wydaje?)

Dziękuję za poczęstunek  od Anisy

To cala góra wyróżnień 

Na biureczku robótkowym zszywanie i chowanie nitek (brrr!), kwiatuszki żeby przywołać wiosnę i inne różności.
Na półce czytelniczej OSTATNIE strony "Sagi o LL"!!!!!!!!!!!!!!!



5 komentarzy:

  1. Polecam forum GW Szyjemy sami: mozna prosic o pomoc.
    Na poczatek moze tez byc przydatny blog www.se4home.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal szukasz tych ksiązek? Jestem pewna, że coś z tego mam w zasobach!
    Pozdrawiam,
    Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. jak juz cos umiesz to i tak nie zle , a tak w ogole co to znaczy ze sie nie umie trzeba brac sie do roboty i juz reszta sama sie nauczy hahahah,kiedys mialam ksiazki o szyciu i podreczniki ale wszystko gdzies wyfrunelo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!