środa, 25 kwietnia 2012

Wiosna sprzyja spacerom...

Mimo to udało mi się pozszywać różne skrawki materiałów i powstały takie okładki na zeszyty.





Zszywanie skrawków tylko wygląda na łatwe i przyjemne.

Powstały również podkładki pod kubeczki z kawką. Zamiast ułatwić sobie pracę ja postanowiłam wszywać lamówkę.







Zdjęć doczekały się dwie maty do nauki układania sztućców. 

W tonacji zielonej:



W klimacie różowym:




Na spacerach powstaje kilkadziesiąt pomysłów. Po powrocie do domu nie wiadomo w co najpierw ręce włożyć. Jak Bąbelki ucinają sobie poobiednią drzemkę to coś tam dłubię, no chyba, że inne sprawy wysuwają się na prowadzenie. Czasem jest tak, że Bąble śpią po kilkanaście minut, nie śpią wcale, śpią niesynchronicznie. Wieczorem marzę o kąpieli i książce, przy której zazwyczaj zasypiam, mimo, że ciekawa. A rano od nowa...

Tutaj zapisałam się na candy: http://hogatowo.blogspot.com/2012/04/wiosenne-candy-u-hogaty.html

12 komentarzy:

  1. Piekne podkladki! Strasznie pomysłowe są podkładki do nauki układania sztućców - a ja tak się męczyłam z nauką... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i kolorowo, bardzo pomysłowe podkładki do nauki układania sztućców, pomysł wart naśladowania, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo wszystko wygląda i piękny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! po prostu podziwiam taki talent jaki masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jak widzę takie świetne prace, to obiecuję sobie , że i ja muszę wreszcie przysiąść do maszyny. Na obiecankach się jednak kończy...
    Podkładki do nauki układania sztućców są naprawdę fajne :) i na pewno dzieci mają nie lada frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny też dałam do obserwacji blog i zapraszam na 2 blogi.

    śliczne prace są w tym blogu u Pani.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace :) Rewelacyjny pomysł na maty do nauki układania sztućców. Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie sobie to uszyłaś przez całe lata szyłam ale teraz już mi sie nie chce maszyny wyciągać,wole robić kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podkładeczki - bardzo fajne jako osoba nie szyjąca podziwiam Pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!