wtorek, 3 kwietnia 2012

piękna czerwień

 Materiał dostałam od Bogaczki i od razu wiedziałam, że będzie na ubranie dla Gosi. Uszyłam bardzo prostą sukieneczkę (tuniczkę - jak kto woli). Mimo, że prosta to jestem zadowolona, bo nigdy wcześniej nie szyłam sukieneczek. Niestety w dzieciństwie nie kręciło mnie szycie ubranek dla laleczek. Zresztą lalek nie posiadałam przesadnie dużo. Właściwie to pamiętam jedną w krakowskim stroju. Chciałam ją odnaleźć u Rodziców, ale zagubiła się na amen.
Moja Gosia lale posiada, ale te szmaciane, bo są cieplejsze i słodsze. Mam nadzieję, że nie będzie patrzyła tęsknym wzrokiem na lalki typu barbie.

Sukieneczka prezentuje się tak:



Szyją się zające wielkanocne. M. mnie zapytał wczoraj wieczorem czy potrafię siedzieć i nic nie robić. W czasie Teatru TV robiłam kwiatki :)

P.S. Nasz najstarszy Synuś jest wicemistrzem ortografii w kategorii klas szóstych na etapie szkolnym.


Na Ogólnopolskiej Olimpiadzie z Języka Polskiego "OLIMPUS" zajął 28 miejsce spośród 35131 olipmijczyków. 

  Dzisiaj pisze test szóstoklasisty.

12 komentarzy:

  1. Doczekałam się :) Piękna tuniczka, a Gosia prezentuje się w niej jak laleczka, ale nie Barbie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Gosieńka i śliczna sukienka:))) do rymu:))) Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie razem wyglądają:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to znaczy siedzieć i nic nie robić???
    Sukieneczka słodziak jak mała modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukieneczka.
    Dzięki testowi szóstoklasistów ja dziś mam wolne.
    Gratuluję zdolnego synka. Przy takim przygotowaniu egzamin to pestka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dla zdolniachy synka i gratulacje za wicemistrzostwo w ortografii:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że szmateczki się przydały :)
    A sukienusia śliczna :) Moje dziewczynki (jak były małe) też miały z tego materiału sukienki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka w pięknej tuniczce. Gratuluję zdolnego syna, na teście wypadnie doskonale, nie musisz się o to martwić.
    Karteczka wczoraj poleciała do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Młoda dama prześlicznie wygląda w sukieneczce. A mądrego syna gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. córka to słodziak w tej sukience a syna gratuluję, wyobrażam sobie jak jesteście dumni z niego:) !!! bo jest naprawdę z czego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Córeńka w sukienusi to cud- miód, a synek to zdolniacha, że hej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!