piątek, 19 sierpnia 2011

NASZA MAŁA CÓRECZKA...Małgorzata Izabela

Obiecywałam, że pokażę jak skończyła się moja walka z białym kordonkiem.
Nasza córeczka tak była wystrojona w dniu chrztu (na fotce brak bucików, które są u Mamusi w torebce):


na głowie miała frywolitkową opaskę:


a na zmianę jeszcze jedną sukieneczkę


Moja pierwsza praca frywolitkowa to wyżej pokazana opaska a druga to ozdoba na świecę


Każdy z gości dostał aniołka z podziękowaniami



Pogoda była cudna. Małgosia w kościele spała i otworzyła oczka tylko podczas polewania wodą, czyli w najważniejszym momencie.


p.s. Jak tylko upiorę sukienki to wystroję Małgosię i obfotografuję z każdej strony.

10 komentarzy:

  1. nic dodac nic ujac buziaczki dla najdrozszego cukiereczka

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna panieneczka a jaka wystrojona :*
    http://decou-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta opaska :)

    p.s.
    też robię takie aniołki z gipsu, urocze są prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu same piękności - i córeczka i sukieneczki i te wszystkie drobiazgi :D Gorąco pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczki przepiękne, bardzo udane próby podejścia do frywolitek, gratuluję grzecznej córci )

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mi się łezka zakręciła. Chrzest Dziecka to wspaniały moment... Śliczne ubranko zrobiłaś córci, w tej opasce wyglądała cudnie. Strasznie żałuję, że gdy moja córcia była malutka to ja jeszcze nie przyjaźniłam się z szydełkiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dama z Twojej córeczki! Piękna opaska! Kolorek włosów zmieniłaś? Do twarzy Ci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała uroczystość i to w TAKIEJ oprawie.Super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wystroiłaś swoją córeczkę, piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Córunia wygladała pięknie. Zostaw jej na pamiątkę wszystkie Twoje prace wykonane na ten ważny dzień. Są cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!