wtorek, 18 października 2011

konkurs i prezenciki

http://www.bebiko.pl/home/konkurs/galeria-jak-zwracasz-sie-do-swojego-dziecka/#galeria/okreslenie/6897
pod tym linkiem można oddać głos na moje zgłoszenie do konkursu. Głosować można codziennie aż do 2 listopada.
Proszę o głos na "Mani" :)

Każda osoba, która zagłosuje i wstawi poniższy banerek na swoim blogu weźmie udział w losowaniu.
W zabawie mogą brać udział osoby nie posiadające bloga, ale konieczne jest pozostawienie adresu email.


Do wylosowania serwetki papierowe, trzy rodzaje bobinek i niespodzianka.
Miłej zabawy!

11 komentarzy:

  1. zagłosowałam, banerka nie wstawiam, bo komus to się bardziej przyda - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zagłosowałam, było tylko zagłosuj, a potem dziękujemy za udział w konkursie. I przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. źle się chyba wysłowiłam - wstawię baner, a chusteczki mogą bardzij się przydać komuś kto decupażuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglosowalam, tylko mam problem z tym banerkiem bo ja zadnego niewidze? Czy moze chodzi o linka do tej strony ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferek banerek to ten obrazek na końcu posta. Poddałaś mi jednak fajny pomysł i zaraz zrobię banerek z linkiem do głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam i trzymam kciuki za Ciebie ;) Może 7 przyniesie mi szczęście? no zobaczymy. Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, powodzenia!
    Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam :)
    Ustawiam się w kolejce :)
    kati.sc625@ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam i chętnie przyłączęsię do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam i ustawiam się w kolejce:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!