czwartek, 3 listopada 2011

o laleczce i wyniki losowania

Laleczka dziewiarska to taki przyrząd, dzięki któremu zrobimy sznurek bez użycia miksera!
W ramach wymiany dostałam ową laleczkę a w zamian powstały takie mitenki (rękawiczki bez palców), oczywiście są dwie. Druga (razem z ręką) na aparacie fotograficznym.

Uszyłam również taki kocyk ze wstążeczkami dla dziecka


Kwadracik z koparką do kołderki dla Krzysia powstaje w tempie zaskakująco szybkim. Pewnie po niedzieli już zostanie wysłany.

P.S. Dziękuję za każdy głos w konkursie. Teraz czekamy na wynik obrad jury. 

Zgodnie z obietnicą przeprowadziłam dzisiaj losowanie. Szczęśliwy zwycięzca to:


Komentarz należy do:

Gratuluję i proszę o dane do wysyłki.

6 komentarzy:

  1. ŚWIETNA KOŁDERKA!Grauluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie sie bardzo te minteki podobają, kolor mają też super ;) chyba czas na zmiany kolorystyczne w garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziekuje bardzo :D to moje pierwsze candy jakie wygrałam i w sumie pierwsze w jakie sie zapisalam . zaraz wysle addresik na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mitenki!!!Kolorek mi się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!