środa, 8 sierpnia 2012

w ogonku na poczcie

Wreszcie się zmobilizowałam i powysyłałam do niektórych z was przesyłki. Nie lubię chodzić na pocztę, bo tam zawsze jest kolejka. Dzisiaj Pani stojąca za mną zerkała na bransoletkę wykonaną przez M.




Przesyłki poleciały a zawartość wygląda tak:

1. zabawa "Podaj dalej" 
 2. zabawa "Podaj dalej"

 3. Wygrana dla córki kelmuski, która jako pierwsza odgadła co obecnie haftuję. Zaangażowanie tej dziewczynki jest godne naśladowania!

4. Książka ruszyła w świat, z zakładką, ale gapa ze mnie i nie włożyłam do przesyłki notesiku, w którym kolejne osoby będą mogły po przeczytaniu się wpisywać.


Dostałam taką śliczną broszkę, w której będę paradować w słoneczne i pochmurne dni! Jadziu dziękuję!!



3 komentarze:

  1. Ja też nie lubie miejsc gdzie jest dużo ludzi... A jeszcze ja to jestem taka beszczelna, że jeszcze potrafię cos powiedzieć do osoby która zerka mi przez ramię, albo mnie zagaduje. No nei lubie i tyle! A swoją drogą to bransoletka jest śliczna, piekne prezenty przygotowałaś i cudną broszkę dostałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładną broszkę dostałaś!Letnia i do wszystkiego pasuje.Bardzo mi się podoba Twój tekst w profilu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka piękna, nie dziwię się, że wzbudziła zainteresowanie.
    Prezenciki świetne. Brawo. Broszka, którą otrzymałaś super.
    Czekam z niecierpliwością na listonosza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!