sobota, 18 lutego 2012

Po raz pierwszy i taka radość...

O PIERWSZYM
Moja pierwsza czapka dla Gosi
Moja pierwsza chusta dla Gosi
Moja pierwsza czapka Poppy
Moja pierwsza chusta na drutach (własna wariacja wzorów, sposób wykonania chusty wg wskazówek )

zawsze jest jakiś pierwszy raz...









Włóczka: Lanagold 98 i 73
Druty 5,0 KP


O RADOŚCI

Moje marzenie książkowe zostało spełnione. Sprawczynią spełnienia jest kiboko, która ogłosiła zapisy na książkę, później maszyna losująca wylosowała mój numerek.
Do książki wzdychałam od dawna i pewnie moje wzdychania stawały się uciążliwe i głośne i los postanowił się uśmiechnąć do mnie.
W książce podoba mi się najbardziej to, że uwagi czytelnika nie odwracają kolorowe fotografie. Rysunki są przejrzyste i nawet "żółtodziób" w dziedzinie szycia, taki jak ja, poradzi sobie z zamkami krytymi, kieszonkami i innymi cudami szyciowymi.
Jak ja sobie przypomnę jak pod nieobecność mamy dorwałam się do Łucznika. I od samego początku kłoda pod nogi, bo maszyna była nie nawleczona. Wyciągałam nitkę z bębenka dolnego między ząbkami transportera - UWAGA!!! ręcznie. od dołu wpychałam nitkę a od góry chwytałam palcami. I wiecie co udało mi się, ale to mnie skutecznie zniechęciło do szycia na ładnych parę lat...

I teraz moja Mamuś dowie się co wyczyniałam z Jej maszyną :)



15 komentarzy:

  1. cuda robisz na tych dwóch patyczkach, piękne rzeczy i śliczne kolory a modelka przesłodka.
    Bardzo się cieszę, że udało mi się spełnić jedno z Twoich marzeń, Twoja uśmiechnięta buźka jest dla mnie oznaką, że takie Candy mają sens - jak ja się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wygląda w tej czapce. Jeśli tak cudnie wyglądają Twoje pierwsze prace, to jak będą wyglądały następne ...? i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to brawo!!! za ten 'pierwszy raz' oraz gratulacje za wygraną :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw zrobiłaś dla Młodej;))) bardzo fajnie w nim wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slodziutka dziewczynka w tym kompleciku. Pięknie wydziergane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Córeczka śliczna i wspaniale jej w tym kompleciku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik. Od kiedy na świecie jest moja Córeczka, z jeszcze większym zaangażowaniem oglądam podobne cudeńka w poszukiwaniu inspiracji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik, a córunia cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyszedł ten komplet! A Modelka pięknie w nim wygląda i jest przeszczęśliwa, że ma zdolną Mamusię:) Życzę powodzenia w szyciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje modelka w tym kompleciku!Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała wygląda cudnie w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Miłego dnia!